Drift av server

Vi tilbyr serverdrift som del av vår standardpakke innen dedikert server. Vi tar aktiv del i driften av din server og tilbyr  hands-on arbeid på serveren uten at det koster noe ekstra, døgnet rundt. Alt er allerede inkludert i en fast leiepris, som bare ligger litt over leien av serveren. Så forutsigbart og enkelt at selv bedrifter med egne driftsavdelinger setter ut sin drift av en del tjenester. Du får høyest mulig sikkerhet, et oversiktlig budsjett og behøver ikke investere i kurs, ansatte eller maskiner.

Driftskomponent
SLA
Dekning Hele døgnet
Vakttelefon Hele døgnet
Responstid (fra varsling til påbegynt feilretting) Maks 1 time
Patching Inkludert
Månedskostnad Inkludert
Konsultarbeid (innenfor kompetanseområdet) Ubegrenset
Restore fra backup Inkludert
Installasjon og feilsøking software Inkludert
Reservedeler og nødserver Inkludert
Quad Core 2.33GB 8 GB RAM 2 x 500 GB Server 1 TB trafikk Inkludert
Pris per måned, inkl serverdrift og serverleie
2650,-

Pakkeløsningen vår inkluderer serveren, redundant linjeleie, nødstrømforsyning, reserveserver, døgnbemannet utrykning og overvåkning, daglig backuper, sikkerhetskopiering til annet serversenter og sikkerhetsoppdateringer. Da skal det mye til før det lønner seg å drifte eget utstyr. Bare timekostnaden for en ansatt vil være brukt opp på et par timer og det innenfor vanlig arbeidstid.shutterstock_140583901

Vi ser ikke på et salg av leieavtale bare som et salg, men som en gjensidig avtale. Målet er at begge parter skal bli fornøyd uten å møte overraskende regninger eller kompliserte telefonsystemer med køsystem for å få hjelp. Hver eneste dag jobber vi forebyggende for at din server skal være oppdatert.

 

Hvorfor Webspesialisten?

  • Vi er en aktiv partner: Vi setter ikke bare opp serveren din og sier lykke til. Vi hjelper med alt du har behov for, også direkte på serveren din.
  • Uansett leverandør vil du ikke finne rimeligere løsning når du kombinerer vår markedsledende SLA mot våre konkurrenter.
  • Backup, overvåkning, serveren, antivirus, fysisk brannmur, direkte nr til fast kontaktperson, ingen sentralbord, markedsledende linje.
  • Egen infrastruktur, vi kan snu oss fort ved hendelser i stedet for å mase for å få ut informasjon slik som ved store sentre. Husk at vi faktisk har vært kunde i bransjen på et tidspunkt og vet hvor frustrerende det er å ikke få svar fordi det er ukjent eierskapstruktur og mange ulike forhandlere/resellere i et serversenter.