Serviceavtale og oppfølging

Har deres servicetekniker eller installatør stålkontroll på hva han eller hun gjorde hos kunden sist? Vet han eller hun hva slags reservedel han skal ta med ut til kunden? Vet du når neste serviceintervall inntreffer eller du bør påminne kunden om service?

Nyhet november 2023: Vi har nå en ny løsning for serviceavtaler du kan sjekke ut!

Servicehistorikk direkte på PC og mobil i skyen – ingen installasjon

Vi tilbyr her en løsning som vi tilpasser til deres oppfølging av service ute hos kunden, kun via nettleseren.

  • Teknikere slippe bomturer fordi de har oversikt over hva utstyr kunden har.
  • Øyeblikkelig innsyn i hvilken type service som ble gjort sist.
  • Hurtigsøk som lar deg søke på deler av serienummer og andre viktige felt.
  • Påminnelse om kommende årlig serviceavtaler.

Hvem passer programvare for?

  • Passer bedrifter som utsteder serviceavtaler eller har faste kunder som de besøker med ulike intervaller.
  • Alle type bedrifter som har behov for oversikt over utstyr på ulike steder.
  • Programmet kan tilpasses stort sett de fleste behov innen alle bransjer.

Eksempel: klima/varmepumpeinstallatørfirmaer, nødstrøm/ups, bilverksteder, elektrikere, slukkeanlegg, eiendomsforvaltere, taktekkere. Kun fantasien setter grensene!

Forenkler hverdagen og øker inntjeningen

Ofte viser det seg at servicehistorikk og produktinfo er informasjon som er i regnskapssystemet eller CRM som teknikere ikke har tilgang til ute i feltet eller hvor det er tungvint å logge seg på. Av egne erfaringer med ulike serviceavtaler har dette vært et irritasjonsmoment. Vi er mer vant til at tekniker kom på besøk, bare for å se hva slags enhet vi hadde og deretter måtte ut og handle.

Oppfølging og mersalg

I tillegg har programvaren funksjonalitet for å varsle når det er på tide med service. Man får en e-post når en serviceavtale krever nytt besøk. Unngå å tape penger på glemte serviceavtaler! Også kunden vil bli fornøyd med å få tilbud som faktisk passer inn i kundens eksisterende anlegg.

Grunnpriser

Startprisen – og en pris et flertall av våre kunder kan forvente å måtte betale – er 6000,- per halvår med 10 ansatte og vanlig bruk (eks. mva).

Trengs det tilpassninger, så kan dette kjøpes til en avtalt fast startpris eller at man får det integrert i leieprisen. Alle slike tilpassninger gjøres innenfor rammene av programmet. Vi ønsker å holde grensesnittene relativt like og enkle, så det kan dukke opp ønsker vi ikke kan imøtekomme.