Vi ønsker å komme i kontakt med rørleggerbedrifter som har behov for oppfølging av serviceavtaler og sine kunder. Vi er godt i gang med et system som skal være rimelig og enkelt å komme i gang med – selv for små rørleggerbedrifter.
Ved å hjelpe oss med å kartlegge deres behov slik at systemet blir godt tatt imot av rørleggere, så vil dere få halv pris på tjenesten for all tid – og dere får et system som blir langt nyttigere å bruke!
Hva trenger dere i et slikt system?
Vi ser for oss dette:
- Sende tilbud til kunder i pent formatert egen side med pris, og mulighet for å godta tilbudet på serviceavtale eller på individuelle tilbud.
- (ikke endelig planlagt) Mulighet for å betale med Vipps eller Stripe direkte ved tilbud eller senere.
- Serviceavtaler vil bli varslet til dere internt når det nærmer seg 6 eller 12 måneders kontroller og vises i systemet.
- Utførende rørlegger kan laste opp dokumentasjon (bilder, pdf) på stedet og beskrive hva som er gjort.
- Etter fullført service kan man sende ut en valgfri rapport til kunden med bilder av hva som er korrigert, presentert med egen PDF-fil med bedriftens logo og bilder/tekst.
Vi tror det vil være stor merverdi i å tilby et ordnet system for dette. Vi har allerede et system som ligner på dette rettet mot annen type håndverk, men med vårt nye system ønsker vi å lage en mye enklere og lettere tjeneste.
Kontakt oss i dag hvis dette kan være av interesse! Vi vil gå langt i å møte akkurat deres behov. Bare send deres innspill på e-post og vi vil sende ut demo-pålogging straks vi har noe å vise. Planlagt oppstart er innen sommeren 2023.